همشهری آنلاین: در یک اتفاق تاریخی در لیگ نوجوانان و نونهالان پسر باشگاه‌های ایران، تیم نفت و گاز گچساران هم‌امتیاز با تیم کرمانشاه و با پوئن‌شکنی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

جشن قهرمانی نفت و گاز گچساران

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تنيس روي ميز، با انجام دور برگشت رقابت‌هاي ليگ نوجوانان و نونهالان پسر باشگاه‌هاي ايران در تهران، تيم‌هاي برتر امسال معرفي شدند. اما نكته مهم قهرماني تيم نفت و گاز گچساران به لطف پوئن‌شكني در رقابت با تيم قدرتمند هيات كرمانشاه بود.

مرحله برگشت اين بازي‌ها طي روزهاي پنجشنبه و جمعه 1 تا 2 بهمن ماه به ميزباني آكادمي بين‌المللي تنيس روي ميز در تهران برگزار شد و از ميان 8 تيم شركت‌كننده تنها نماينده سنندج در بازي‌ها غايب بود. سرانجام پس از رقابت فشرده ميان 7 تيم حاضر و با محاسبه نتايج و جايگاه تيم‌ها در پايان بازي‌هاي دور رفت و برگشت، اين تيم شايسته نفت و گاز و گچساران بود كه با يك باخت در بازي‌هاي برگشت و از هر نظر مساوي با تيم هيات كرمانشاه توانست روي سكوي قهرماني بايستد.

اين دو تيم جدا از هم‌امتياز بودن، در بازي رفت و برگشت هر كدام صاحب يك برد و يك باخت 5 بر 3 مقابل هم شدند و ديگر اين كه در گيم‌شماري هر كدام با 18 گيم برده و 13 گيم باخته هم مساوي شدند و عاقبت در پوئن‌شكني، نفت و گاز گچساران موفق به كسب قهرماني شد.

نفت و گاز گچساران در مجموع با كسب 26 امتياز فاتح اين رقابت‌ها شد و عنوان نايب قهرماني هم به تيم شايسته و توانمند هيات كرمانشاه رسيد كه تنها شكست تيم قهرمان را در بازي‌هاي برگشت رقم زد و هم‌امتياز با اين تيم نايب قهرمان شد.

جايگاه سوم نيز با 23 امتياز به تيم مناطق نفت‌خيز جنوب تعلق گرفت.

 

کد خبر 322536

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha